wtorek, 3 lipca 2012

Plotka jest zawsze smakowita

"Kim jestem?
To sekret, którego nigdy nie zdradzę.


Kto jak nie ja miałby Wam mówić o wszystkich skandalach na Manhattanie
Każdy doskonale wie, że romanse i intrygi dochodzą do mnie w trybie ekspresowym, o czym się przekonują główni bohaterowie afer! 
Nawet nie zdajecie sobie sprawy, ile rzeczy można się o Was dowiedzieć, nie wdając się z Wami w dyskusję. Nie macie bladego pojęcia, kto Was widział, kto Wam zrobił zdjęcie i kto opisał Waszą dwuznaczną, skandaliczną sytuację, która nosić się będzie na wielu językach zgłodniałych plotek, osób!
Nadsyłajcie kolejne informacje, które będą odkrywać mroczne sekrety naszych mieszkańców Manhattanu, objawcie ich prawdziwą naturę oraz to, co starają się tak sumiennie skrywać. Przecież Wy doskonale wiecie, że Plotkara na Was nie pozostawi suchej nitki, wykorzystując wszystkie informacje, jakie tylko się dostanie! Moje czujne oko znajdzie i wydobędzie na wierzch wszystkie Wasze brudy, strzeżcie się, kochani!
Wiecie, że mnie kochacie.
x.o.x.o.
Plotkara"





[Pod tą zakładką pozostawiajcie najświeższe plotki, w których są skandale, afery, romanse i nowe związki! Co jakiś czas będą one publikowane i przedstawiane do wglądu i wystawieniu opinii o nich. 
Nie żałujcie palców na bogatą treść, Plotkara wie, że ją kochacie i bez niej nie możecie żyć! ;)]

2 komentarze:

  1. Jedną z uczennic CB widziano wchodzącą do szpitala psychiatrycznego. Czyżby miała problemy ze sobą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gregory Rowan, uczeń szkoły świętego Judy ma wyraźną słabość do panny Sereny.

    OdpowiedzUsuń