poniedziałek, 2 lipca 2012

Chuck'owy album














Chuck Bass stracił właśnie coś, o czego istnieniu nikt nie miał pojęcia – swoje serce.
~Plotkara


Blair: Mógłbyś znaleźć kogoś innego do torturowania?
Chuck: Mógłbym. Ale wybrałem ciebie.

Mamy prawo do funduszu powierniczego, do domu w Hamptoms, ale nie do szczęścia.
~Chuck Bass


Chuck: Ufam, że sobie z tym poradzisz, mam do napisania mowę na ślub.
Blair: Nie martw się. Mogę być suką za nas dwoje.
Chuck: Wciąż mam blizny na plecach które tego dowodzą.Wiesz co mówią, jeśli kogoś kochasz puść go wolno.
Blair: Uh mówią, że jesli kogoś nie cierpisz, zatrzaśnij mu drzwi przed nosem.
Chuck: Uwielbiam kiedy świntuszysz.




Nie mam ani jednej romantycznej kości w swoim ciele. Przynajmniej nie tam.
~Chuck Bass

Blair: Czy ty... lubisz mnie?
Chuck: Zdefiniuj „lubić”.
Blair: Żartujesz... Nie wierzę.
Chuck: A myślisz, że jak ja się czuję? Nie mogę spać. Niedobrze mi, jakby coś było w moim żołądku, latającego.
Blair: Motyle? Nie, nie, nie, nie. To się nie może dziać.
Chuck: Uwierz mi, nikt nie jest bardziej zaskoczony, czy zawstydzony niż ja.
Blair: Chuck, wiesz, że kocham wszystkie boże stworzenia i metafory, które inspirują... Ale te motyle muszą zostać wybite.
Chuck: Dobra. I tak nie były zbyt dużo.


Blair Waldorf: W sumie to cię nienawidzę.
Chuck Bass: Nigdy nikogo nienawidziłem bardziej.
Blair Waldorf: Każdy nerw w moim ciele jest naładowany nienawiścią.
Chuck Bass: Pali się we mnie otchłań nienawiści, gotowa, by wybuchnąć.
Blair Waldorf: Więc zgadzamy się?
Chuck Bass: Zgadzamy.

Chuck: To ostatnie miejsce, gdzie bym się ciebie spodziewał.
Blair: Znikaj, Chuck. Dostałam polecenie niemal od samego Boga, by cię unikać.
Chuck: To może pounikasz mnie przy śniadaniu?




Podsycamy w sobie ból, bo to jedyne, co nam zostało.
~Chuck Bass
Mężczyzna bez celu w życiu jest zdolny do wszystkiego.
~Chuck Bass


Prawo podobieństwa odnosi się do nietypowych struktur tworzących więź poprzez czystą chemiczną reakcję. Ale nawet najsilniejsze więzi mają swoje granice... I gdy się przerwą, jeśli się tego nie skontroluje eksploduje, jak bomba nuklearna.
~Chuck Bass


Koleś, jestem Chuck Bass, nawet europejczycy muszą wiedzieć, co to oznacza.
~Chuck Bass


Chuck: Kochaj się ze mną.
Blair: Co?!
Chuck: Tylko raz, to jest to czego potrzebuję.
Blair: Jesteś obrzydliwy. Nienawidzę cię.
Chuck: Więc, czemu nadal trzymasz moją dłoń?


Blair: Ty! Co z nią zrobiłeś?
Chuck: Hej! Obraziła mnie, chciała, żebym ją rozdziewiczył.
Blair: Och, limuzyny i dziewice, twoja specjalność.
Chuck: Powinnaś wiedzieć, że jest kilka rzeczy, które uważam za święte... tylne siedzenie w limuzynie jest jedną z nich.




Więc gdy następnym razem zapomnisz, że jesteś Blair Waldorf, pamiętaj, że ja jestem Chuckiem Bassem i cię kocham.
~Chuck Bass










 





     

     
     




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz